|
|
|
|
|
|
|
|
Edu4u Admin
Κυριακή, 3 Απριλίου 2011
|
|
|
|
Κριτική για το Νέο Λύκειο |
|
Ασάφειες, προχειρότητα, χαμηλότερο κόστος, καλές προθέσεις, χωρίς όμως
τεκμηρίωση, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της πρότασης του υπουργείου
Παιδείας για το «νέο λύκειο», όπως τα περιγράφουν καθηγητές.
Αρκετοί υποστηρίζουν ότι, αντί να μειωθούν, θα αυξηθούν τα
φροντιστήρια, και ιδίως από τη μετάβαση του πρώτου (προπαρασκευαστικού)
έτους στην κατεύθυνση. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, οι καθηγητές λένε ότι,
αν είχαν δοθεί μαζί οι αλλαγές στο λύκειο και στο σύστημα πρόσβασης στα
ΑΕΙ, η εικόνα θα ήταν πιο καθαρή και δεν θα είχαμε το σημερινό θολό
τοπίο. Γι' αυτό έχει δημιουργηθεί αναστάτωση, καθώς αποκαλύπτονται
ασάφειες οι οποίες θα είχαν διευκρινιστεί αν είχαν δοθεί όλες μαζί οι
αλλαγές. Οι καθηγητές εκτιμούν ότι το υπουργείο βιαζόταν να αποσπάσει το
ενδιαφέρον της κοινής γνώμης από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με
τις συγχωνεύσεις των σχολείων.
Οι ασάφειες που εντοπίζουν οι καθηγητές είναι:
1 Δεν ξεκαθαρίζεται πόσο θα προσμετράται η βαθμολογία στη β' και
γ' τάξεις λυκείου. Σ' αυτό ειδικά το σημείο υπήρξαν παλινωδίες, καθώς
αρχικά είχε ειπωθεί ότι θα υπολογίζεται και η βαθμολογία της πρώτης
τάξης αλλά στη συνέχεια αυτό ακυρώθηκε. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν
αποκλείεται ο αριθμός των μορίων που θα συγκεντρώνει ο υποψήφιος στις
πανελλαδικές στο τέλος της γ' λυκείου να αποτελέσει κριτήριο μετά τη
μονοετή φοίτηση του σε σχολή πανεπιστημίου ή σε ΤΕΙ, για την εισαγωγή
του.
2 Πώς θα εξασφαλίζεται ο αντικειμενικός τρόπος βαθμολόγησης του
μαθητή; Από τη στιγμή που θα προσμετράται για την εισαγωγή στα
πανεπιστήμια, δεν αποκλείεται να έχουμε εκ νέου κύμα «αριστούχων», όπως
συνέβη και στο παρελθόν.
3Από τη στιγμή που δεν θα υπάρχει καθορισμένη εξεταστέα ύλη για
την εισαγωγή στα πανεπιστήμια, οι καθηγητές περιμένουν να αποτιμάται η
γενική κατάρτιση του μαθητή. Τα θέματα θα αντλούνται από τράπεζα
ερωτήσεων και θα ακολουθηθεί το σύστημα πολλαπλών απαντήσεων, όπως
φημολογείται;
4Πώς θα αξιολογούνται οι ομαδικές εργασίες δεδομένου ότι φαίνεται να δίνεται μεγάλο βάρος σ' αυτή την «καινοτομία»;
5Πώς λέει το υπουργείο Παιδείας ότι θα καταπολεμηθεί η ανάγκη
φροντιστηρίου, αφού δεν μας «αποκαλύπτει» πώς θα γίνονται οι εξετάσεις
στο λύκειο; Πώς θα διασφαλίζεται η αντικειμενική αξιολόγηση των μαθητών
σ' αυτές; Οι περισσότεροι, πάντως, συμφωνούν ότι «σκληρές» εξετάσεις θα
επισύρουν «μαραθώνιο» φροντιστηρίων.
6Θα γίνονται εξετάσεις «προσομοίωσης» των πανελλαδικών ώστε οι
μαθητές να μην έρχονται πρώτη φορά σ' επαφή με το σύστημα πρόσβασης,
όταν θα διαγωνίζονται για να μπουν στις σχολές. Πώς όμως θα γίνονται
αυτές; «Χαλαρά» απαντά η υπουργός Παιδείας, χωρίς περαιτέρω
λεπτομέρειες. Αυτό σημαίνει ότι θα βαθμολογούνται ή θα χρησιμεύουν μόνο
για να αποκτήσει εμπειρία ο μαθητής; Θα διορθώνονται δηλαδή τα γραπτά
και ύστερα ο μαθητής θα βλέπει τα λάθη που έκανε ώστε σιγά σιγά να
προσαρμόζεται στο σύστημα;
Θετικά, πάντως, κρίνουν πολλοί καθηγητές το γεγονός ότι δίδεται
βάρος στα βασικά μαθήματα, με περισσότερες ώρες διδασκαλίας και
εμβάθυνση σ' αυτά.
Ο καθηγητής Στρ. Στρατηγάκης επισημαίνει ότι με τις εξαγγελίες
του υπουργείου «πήγαν περίπατο παλαιότερες υποσχέσεις για πολλά
επιλεγόμενα μαθήματα, που θα αύξαναν το ενδιαφέρον των μαθητών - κάτι
που παραπέμπει και σε μικρότερο κόστος σχολείου, αφού δεν απαιτείται
μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών».
Ο καθηγητής προσθέτει ότι το υπουργείο Παιδείας «μπορεί να
ισχυρίζεται ότι μείωσε τον αριθμό των μαθημάτων, όμως τώρα καταφεύγει σε
"τρικ", αφού παίρνει κλάδους μαθημάτων και απλώς τους ενοποιεί σε ένα
μάθημα. Για παράδειγμα, βλέπουμε στην πρώτη λυκείου ένα μάθημα, Ελληνική
Γλώσσα, αλλά στην υποσημείωση διευκρινίζεται ότι έχει τρεις κλάδους,
όπως και παλιά: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική
Γλώσσα και Νέα Ελληνική Λογοτεχνία. Οι Φυσικές Επιστήμες είναι επίσης
ένα μάθημα με τρεις κλάδους: Φυσική, Χημεία και Βιολογία.
»Ενώ υποστηρίζει το υπουργείο ότι καταργούνται τα μονόωρα
μαθήματα, τα θρησκευτικά αλλάζουν όνομα: γίνονται Θρησκεία και Κόσμος
και διδάσκονται μία ώρα. Είναι φανερό ότι αυτό είναι απλώς προϊόν
συμβιβασμού με την Εκκλησία, και μάλιστα την τελευταία στιγμή.
»Το πιο σημαντικό, όμως, που κινδυνεύει να ακυρώσει στην πράξη
και όποια καλή πρόθεση, είναι ότι τα βιβλία παραμένουν ίδια. Πώς
μπορούμε να δημιουργήσουμε νέο λύκειο με παλιά βιβλία;»
Δεν είναι λίγοι οι εκπαιδευτικοί στα λύκεια αλλά και στα
πανεπιστήμια που υποστηρίζουν ότι «η ερευνητική εργασία» (project) που
θα εκπονούν οι μαθητές και στις τρεις τάξεις λυκείου δεν θα λύσει αλλά
θα δημιουργήσει προβλήματα.
Ελευθεροτυπία
online purchase abortion pill click here pill for abortion online where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion how do i find a location of a cell phone blog.bjorback.com how to find gps location of a cell phone amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicilline amoxicillin dermani haqqinda
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4793 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Κυριακή, 3 Απριλίου 2011
|
|
|
|
Νέα δομή για τα ΑΕΙ σχεδιάζει η κυβέρνηση |
|
«Η ισχύς εν τη ενώσει» είναι η φιλοσοφία της ηγεσίας του υπουργείου
Παιδείας για τον σχεδιασμό του νέου χωροταξικού χάρτη της τριτοβάθμιας
εκπαίδευσης. Η σχετική συζήτηση θα αρχίσει από την επόμενη ακαδημαϊκή
χρονιά, καθώς, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου, θα
προηγηθεί η ψήφιση (από την Ολομέλεια της Βουλής και όχι από θερινό
τμήμα) του νομοσχεδίου για τον νέο νόμο-πλαίσιο λειτουργίας των
πανεπιστημίων και ΤΕΙ. Αλλωστε, θεωρείται ότι η νέα δομή
λειτουργίας των ΑΕΙ θα συμβάλει ώστε η Ελλάδα να περάσει σε μια νέα
εποχή, με λιγότερα και καλύτερα οργανωμένα ΑΕΙ. Για παράδειγμα, η
δημιουργία περιφερειακού συντονιστικού συμβουλίου για τα ιδρύματα
(πανεπιστήμια -ΤΕΙ) κάθε περιφέρειας θα μπορούσε να συντονίσει τη
συνεργασία τους, με επόμενο πιθανό βήμα τη συγχώνευσή τους. Από
την πλευρά των ιδρυμάτων, τα πανεπιστήμια τηρούν σκληρή στάση στην
προοπτική καταργήσεων. «Δεν συζητούμε την προοπτική του κλεισίματος
ιδρυμάτων», ανέφερε στην «Κ» ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
και πρόεδρος της συνόδου πρυτάνεων κ. Θεόδωρος Παπαθεοδώρου. Από
την άλλη, οι εκπρόσωποι των ΤΕΙ θεωρούν ότι «είναι νωρίς να μιλάμε για
συγχωνεύσεις πριν εξετάσουμε τις στρεβλώσεις όχι μόνο στα ΤΕΙ αλλά και
τα πανεπιστήμια. Φυσικά πρέπει να προηγηθεί σοβαρή αξιολόγηση των
ιδρυμάτων», δήλωσε στην «Κ» ο πρόεδρος του ΤΕΙ Πάτρας κ. Σωκ. Καπλάνης.
Το θέμα, πάντως, έχει τεθεί στη σύνοδο προέδρων ΤΕΙ. Αλλωστε,
έστω κι αν υπάρχουν αντιδράσεις, είναι σαφές ότι ένα από τα σοβαρότερα
προβλήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι ότι αναπτύχθηκε με
ευρωπαϊκά κονδύλια, άκριτα και χωρίς σχεδιασμό, μόνο και μόνο για να
υπηρετηθούν μικροκομματικοί στόχοι. Πλέον, εν μέσω δημοσιονομικής
κρίσης, δεν είναι εφικτή η λειτουργία τόσων ιδρυμάτων. Συγκεκριμένα,
σήμερα η χώρα διαθέτει 22 πανεπιστήμια και 15 ΤΕΙ, τα οποία είναι
διασκορπισμένα σε 65 πόλεις. Συνολικά υπάρχουν 501 τμήματα
εκ των οποίων τα 266 σε πανεπιστήμια, τα 213 σε ΤΕΙ και 22 στρατιωτικές
σχολές. Τη γεωγραφική διασπορά των ΑΕΙ στην Ελλάδα αποτυπώνουν τα εξής
στοιχεία: - Μόνο ένα τμήμα πανεπιστημίου ή ΤΕΙ έχουν 18 πόλεις της χώρας. -
Πάνω από δέκα τμήματα διαθέτουν δέκα πόλεις. Πρόκειται για την Αθήνα
(115 τμήματα), τη Θεσσαλονίκη (74), την Πάτρα (32), τον Πειραιά (21), το
Ηράκλειο (19), τα Ιωάννινα (17), τη Λάρισα (15), τον Βόλο (12), την
Κοζάνη (11) και το Ρέθυμνο (10). - Μόνο πανεπιστημιακά τμήματα έχουν 19 πόλεις, ενώ 28 πόλεις έχουν μόνο τμήματα ΤΕΙ. - Δεκαοκτώ πόλεις διαθέτουν και πανεπιστημιακό τμήμα και τμήμα ΤΕΙ. Εκτός,
όμως, από την αριθμητική αποτύπωση του γιγαντισμού της τριτοβάθμιας
εκπαίδευσης σε μια χώρα με 10 εκατ. κατοίκους, πολλές είναι οι
περιπτώσεις που δείχνουν ότι όλα έγιναν χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια.
Ενδεικτικά: - Πανεπιστήμιο δημιουργήθηκε ύστερα από απόσχιση τριών
σχολών που είχαν έδρα σε μία πόλη, ώστε να αποκτήσει δικό της ΑΕΙ η
περιοχή. Ορισμένοι λένε ότι όλα έγιναν επειδή η διπλανή περιφέρεια είχε
αποκτήσει ΑΕΙ οκτώ χρόνια νωρίτερα. Τώρα, κάποιοι στο νεοπαγές ΑΕΙ
φέρονται να νοσταλγούν το παλαιό διοικητικό σχήμα. - Σχολές
κεντρικών ΑΕΙ δημιουργούν μαθήματα επιλογής για να δικαιολογούν
διδάσκοντες τη θέση τους, την ίδια στιγμή που σε περιφερειακά ΑΕΙ
υπάρχει έλλειψη διδακτικού προσωπικού. - Τμήμα ΤΕΙ, που λειτουργεί από το 2003, δεν έχει έναν μόνιμο καθηγητή. - Στην ίδια πόλη έχουν έδρα ένα τμήμα πανεπιστημίου και ένα τμήμα ΤΕΙ με το ίδιο αντικείμενο. Πανεπιστημιακοί
τόνισαν στην «Κ» ότι οι αλλαγές θα πρέπει να περιλαμβάνουν μια
αναδιάταξη που θα αφορά τα κεντρικά και τα περιφερειακά ΑΕΙ, αλλά τα
φώτα στρέφονται αρχικά στα νεοπαγή ιδρύματα. Οπως αναφέρει ο κ.
Καπλάνης, «πρέπει να ορίσουμε τα ακαδημαϊκά κριτήρια με τα οποία ένας
φορέας λειτουργεί ως ΑΕΙ. Στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις. Και αυτό
φαίνεται και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση». Του Αποστολου Λακασά, εφημρίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
most women cheat wives that cheat click here open how to know if wife has cheated i cheated on my wife now what read what to do when your wife cheated on you android spy sms sms spy spyware cell phone how do i find a location of a cell phone go how to find gps location of a cell phone
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4793 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Κυριακή, 3 Απριλίου 2011
|
|
|
|
Η Ελλάδα, πρώτη στη φοιτητική «μετανάστευση» |
|
Παρότι υπάρχουν τόσα ΑΕΙ στην Ελλάδα πολλοί είναι εκείνοι που
επιλέγουν σπουδές στο εξωτερικό. Χαρακτηριστικό είναι ότι περίπου 34.500
Ελληνες σπουδάζουν στο εξωτερικό, όπως δείχνουν τα στοιχεία της έκθεσης
του ΟΟΣΑ «Education at a Glance» για το 2010. Ο αριθμός αυτός φέρνει
την Ελλάδα στην πρώτη θέση της φοιτητικής μετανάστευσης με βάση τον
πληθυσμό της. Επίσης, μεταξύ 31 μελών του ΟΟΣΑ σε απόλυτους αριθμούς η
χώρα μας κατατάσσεται στη 10η θέση στη φοιτητική «μετανάστευση». Ετσι
δικαιολογείται και το ενδιαφέρον των ξένων ΑΕΙ να προσελκύσουν Ελληνες
φοιτητές διοργανώνοντας εκθέσεις στη χώρα μας. Ενδεικτικά, σήμερα στην
Αθήνα (από 10 π.μ. - 6 μ.μ. στο Ινστιτούτο Γκαίτε, Ομήρου 14-16), και τη
Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη (στην Πολυτεχνική Σχολή του Αριστοτελείου
Πανεπιστημίου από 10 π.μ. - 5 μ.μ.). θα οργανωθούν εκθέσεις από
γερμανικά ΑΕΙ. Συγκεκριμένα, στις εκθέσεις θα συμμετάσχουν το
Πανεπιστήμιο της Κολωνίας, το Πανεπιστήμιο του Μονάχου, το Τμήμα
Μετάφρασης και Διερμηνείας του Πανεπιστημίου του Mainz, το Πολυτεχνείο
του Μονάχου (μόνο στην έκθεση της Αθήνας), το Πολυτεχνείο Bergakademie
Freiberg, το TU9 (σύνδεσμος των πολυτεχνείων RWTH Aachen, TU Βερολίνου,
TU Braunschweig, TU Darmstadt, TU Δρέσης, TU Αννόβερου, TU Καρλσρούης,
TU Μονάχου, TU Στουτγάρδης) και το Πολυτεχνείο Dortmund. Στελέχη των
γερμανικών ΑΕΙ, μέλη του Ενημερωτικού Κέντρου Αθηνών της Γερμανικής
Υπηρεσίας Ακαδημαϊκών Ανταλλαγών (DAAD), καθώς και εκπρόσωποι του
Γερμανικού Γενικού Προξενείου στη Θεσσαλονίκη θα ενημερώσουν τους
ενδιαφερόμενους σχετικά με τις σπουδές αλλά και τα ερευνητικά κέντρα στη
χώρα. Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με τις
προϋποθέσεις γλωσσικής επάρκειας και τα προγράμματα εκμάθησης της
γερμανικής γλώσσας. «Από όσους μας έχουν επισκεφθεί έως τώρα,
προκύπτει ότι το ιδιαίτερο στοιχείο της φετινής χρονιάς είναι ότι έχουν
αυξηθεί όσοι ρωτούν για τις προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης που
θα έχουν στη χώρα όπου θα σπουδάσουν» ανέφερε, μιλώντας στην «Κ», η
διευθύντρια του DAAD κ. Κάτια Γέκελ. Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό ότι
έχει αυξηθεί και η ζήτηση από Ελληνες πανεπιστημιακούς για ερευνητική
δουλειά στη Γερμανία. Ετσι, το ενδιαφέρον για τις εκθέσεις αναμένεται
μεγάλο από 18χρονους που αναζητούν καλές σπουδές και ίσως καλή δουλειά
σε ξένη χώρα. redirect read why do married men cheat on their wives will my husband cheat online women who want to cheat married men cheat read here why do men cheat on their girlfriends go did my girlfriend cheated on me
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4793 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Σάββατο, 2 Απριλίου 2011
|
|
|
|
Το νέο λύκειο φέρνει και αξιολόγηση καθηγητών |
|
«∆εν είναι δυνατόν να ζητάµε από τους καθηγητές να καθοδηγήσουν τα
παιδιά στις ερευνητικές εργασίες αλλά να µην αξιολογούνται οι ίδιοι». Με
αυτά τα λόγια, η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου προανήγγειλε,
µιλώντας χθες στα «ΝΕΑ», την έναρξη της διαδικασίας αξιολόγησης των
εκπαιδευτικών, για πρώτη φορά στη χώρα, από τον ερχόµενο
Σεπτέµβριοπαράλληλα µε τη λειτουργία του νέου λυκείου. Τον προηγούµενο
χρόνο έγινε αυτοαξιολόγηση – σε εθελοντικήβάση – σε περίπου600 σχολεία.
Του χρόνου θα επεκταθείσε όλα, ενώ αναµένεται να αρχίσει και η
εξωτερική αξιολόγηση, τόσο των σχολείων όσο καιτου εκπαιδευτικού εργου,
µε συγκεκριµένους, ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχουςεπίδοσης που θα
πρέπει να επιτυγχάνουν σχολεία, µαθητές και φυσικά οι εκπαιδευτικοί.
Εξάλλου η Αννα ∆ιαµαντοπούλου, µιλώντας χθες στον ραδιοσταθµό Flach,
αναφέρθηκε µε έµφαση στην αναγκαιότητα αξιολόγησης ενόψει των αλλαγών
που επίκεινται στο λύκειο, ενώ «στοχοποίησε» και όσους εκπαιδευτικούς
παραδίδουν ιδιαίτερα µαθήµατα, προαναγγέλλοντας επιχείρηση εντοπισµού
και αποµάκρυνσής τους. Αφού τόνισε ότι οι περισσότεροι
εκπαιδευτικοίκάνουν καλά τη δουλειά τους και έχουν µεγάλα
προσόντα,συµπλήρωσε ότι οι λίγοι που προσφεύγουν σε αυτή την πρακτική
διαπράττουν «έγκληµα καθοσιώσεως». Στη Βρετανία η αξιολόγησητων
εκπαιδευτικών περνάει πλέονκαι στο... Ιντερνετ. Τον ερχόµενο
Σεπτέµβριο αναµένεται η λειτουργία ειδικής ιστοσελίδας στην οποία οι
γονείς θα µπορούν νααναφέρουν αυτά που συµβαίνουν στα σχολεία των
παιδιών τους. Με βάση τις καταγραφές, οµάδα επιθεωρητών σχολικών µονάδων
θα επεµβαίνει άµεσα στα σχολεία για ελέγχους! ΑΝΑΘΕΣΗ.
Στοπλαίσιο αυτό (έναρξη αξιολόγησης, «σαφάρι» για τα παράνοµα
ιδιαίτερα) η υπουργός Παιδείας αποφάσισε πριν από λίγες ηµέρες να
αναθέσει στον διεθνή Οργανισµό Οικονοµικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης
(ΟΟΣΑ) να διενεργήσει µελέτη για τηναποδοτικότητα και
αποτελεσµατικότητα της ελληνικής δηµόσιας εκπαίδευσης σε όλες τις
βαθµίδες της. Το κόστος της µελέτης θα ανέλθει σε 127.000 ευρώ. Μεταξύ
των θεµάτων που θαπεριλαµβάνονται στην προκήρυξη για τη µελέτη είναι
και το πώς θα ενισχυθεί «η συµπληρωµατικότητα µεταξύ της
αυτοαξιολόγησης και της εξωτερικής αξιολόγησης ανάµεσα στα σχολεία».
∆εν έχει ακόµα αποφασιστεί ποιες επιπτώσεις θα έχει στους
εκπαιδευτικούς πιθανή αρνητική αξιολόγηση και ποια οφέλη θα επιφέρει η
θετική. Ωστόσο σε ό,τι αφορά τους νεοδιόριστους τουλάχιστον, η αρητική
κρίση τα πρώτα δύο χρόνια θα έχει ως επίπτωση ακόµα και την αποµάκρυνσή
τους, καθώς µπορεί να µην επικυρωθεί ο διορισµός τους. Ως
προς τη διδασκαλία θα αποτιµώνται µεταξύ άλλων οι διδακτικές πρακτικές
του σχολείου, όπως η υιοθέτηση ποικίλων διδακτικών µεθόδων ανάλογα µε
τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των µαθητών και το αντικείµενο της
διδασκαλίας, η αποτελεσµατική διοίκηση της τάξης µε τη σωστή αξιοποίηση
του διαθέσιµου χρόνου και των µέσων διδασκαλίας, η ποιότητα της
παιδαγωγικής σχέσης που αναπτύσσεται ανάµεσα στους εκπαιδευτικούς και
τους µαθητές, ο αποτελεσµατικός σχεδιασµός της διδασκαλίας κ.λπ. Για τα εκπαιδευτικά αποτελέσµατα θα αποτιµάται η διαµορφωµένη ∆εν αποφασίστηκε ποιες επιπτώσεις θα έχει στους εκπαιδευτικούς πιθανή αρνητική αξιολόγηση πολιτική
του σχολείου(διαδικασίες, µέτρα, παρεµβάσεις) για την παρακολούθηση της
φοίτησης των µαθητών και την αντιµετώπιση πιθανών προβληµάτων φοίτησης
και διαρροής. Επίσης θαεκτιµάται η εικόνα του σχολείου ως προς τις
επιδόσεις των µαθητών του σεσχέση µε τους στόχους και τα περιεχόµενα
του προγράµµατος σπουδών, καθώς και ως προς την πρόοδο που παρουσιάζουν
τα επιτεύγµατα των µαθητών του διαχρονικά. Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ.
Αλλαγές στον κανονισµόαξιολόγησης(Κ∆Π 223/76) µε τονοποίο
επισπεύδονται οι σχετικές διαδικασίες θέσπισε πριν από λίγες ηµέρες το
υπουργείο Παιδείας. Μεταξύ άλλων αποφασίστηκε: 1.
Οι συνήθεις εκθέσεις πουυποβάλλονταν από τον διευθυντή του
σχολείου προς το τέλος των εργασιών του σχολικού έτους, από το τρέχον
σχολικό έτος θα υποβάλλονται µέχρι τις δεκαπέντεΜαΐου, αυτές που
συντάσσονται από τον οικείο επιθεωρητή µέχρι τις 15 Ιουνίου και οι
ειδικές εκθέσεις που συντάσσονται από οµάδα επιθεωρητών µέχρι το τέλος
Ιουλίου. 2. Σε περίπτωση που υπάρχει πρόθεση να
διατυπωθεί δυσµενής κρίση σε οποιαδήποτε έκθεση ενηµερώνεται γραπτώς ο
επηρεαζόµενος εκπαιδευτικός, του παρέχεται η ευκαιρία να ακουστεί καινα
υποβάλει τις παραστάσεις του προτού ληφθεί η τελική απόφαση η οποία του
κοινοποιείται γραπτώς. ∆υσµενής κρίση θεωρείται η επίκριση για
ολιγωρία, παραλείψεις ή ανάρµοστη συµπεριφορά του εκπαιδευτικού κατά
την εκτέλεση των καθηκόντων του. 3. Ο υφιστάµενος
κανονισµός αντικαθίσταται από νέο, σύµφωνα µε τις διατάξεις του
οποίου απότο έτος σύνταξης ειδικής έκθεσηςθα κοινοποιείται το
περιεχόµενο τηςσυνήθους έκθεσης και της ειδικής έκθεσης µέχρι τις
15Οκτωβρίου σε διεύθυνση που δηλώνει γραπτώς ο εκπαιδευτικός. 4.
Ο εκπαιδευτικός µπορεί να υποβάλει ένσταση µε πλήρη δικαιολογητικά µέσα
σε είκοσι µία ηµέρες από την ηµεροµηνία κοινοποίησης της βαθµολογίας
του. 5. Η εξέταση των ενστάσεων και η πληροφόρηση των ενδιαφερόµενων εκπαιδευτικών ολοκληρώνεται µέχρι το τέλος ∆εκεµβρίου. 6.
Η απόφαση για τηνένσταση είναι τελική και δεν µπορείνα γίνει
επανεξέταση της ένστασης, εκτός αν η διαδικασία κριθεί άκυρη από το
Ανώτατο ∆ικαστήριο. 7. Από τις 11 Μαρτίου 2011,οι
εκπαιδευτικοί µπορεί ναέχουν πρόσβαση στο περιεχόµενο των φακέλων
εκθέσεών τους ύστερα από αίτησή τους και καταβολή τέλους δεκαεπτά ευρώ. (Εφημερίδα ΝΕΑ)
women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband why do men cheat on their girlfriends faithwalker.org did my girlfriend cheated on me my husband cheated site why do wifes cheat abortion pill prices read hysteroscopy dilatation and curettage abortion at home open facts about abortion
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4794 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Σάββατο, 2 Απριλίου 2011
|
|
|
|
Επεκτείνεται η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου από τη νέα σχολική χρονιά |
|
Το υπουργείο Παιδείας θα επεκτείνει από την προσεχή σχολική χρονιά την
αξιολόγηση των σχολείων, του εκπαιδευτικού έργου, αλλά και των
εκπαιδευτικών, η οποία έχει ήδη εφαρμοστεί σε περίπου 600 σχολικές
μονάδες της χώρας.
Το υπουργείο Παιδείας θεωρεί την αξιολόγηση ως έναν από τους βασικούς
στόχους του, στο πλαίσιο της εφαρμογής των νέων μέτρων για τα λύκεια από
τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Προς αυτήν την κατεύθυνση, για το θέμα της αξιολόγησης των
εκπαιδευτικών, η αντίληψη που επικρατεί στο υπουργείο είναι ότι δεν
μπορεί αυτοί που αξιολογούν να μην αξιολογούνται.
Εξάλλου, εδώ και ημέρες εμπειρογνώμονες του ΟΟΣΑ έχουν αναλάβει να
κάνουν μελέτη για την αποδοτικότητα της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης
σε όλες τις βαθμίδες της.
Με το αίτημα αυτό, ουσιαστικά ζητείται να προταθεί η μεθοδολογία για να
συμπληρωθεί «η αυτοαξιολόγηση και η εξωτερική αξιολόγηση στα σχολεία».
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online how to cheat on husband click find an affair how to cheat with a married woman read here redirect how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands tretinoin open priligy pill
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Σάββατο, 2 Απριλίου 2011
|
|
|
|
Γενική Παιδεία: Η αξία και ο εξοστρακισμός της |
|
Στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση από εκείνη που ορίζουν οι κοινωνικές
ανάγκες, που προτείνουν οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, που έχουν
οραματιστεί οι μεγάλοι μας παιδαγωγοί οδηγεί το "νέο Λύκειο" η υπουργός
των σχολικών συγχωνεύσεων, των οικονομικών περικοπών στην εκπαίδευση και
των αναιτιολόγητων απολύσεων, κ. Άννα Διαμαντοπούλου.
Με άξονα την εξυπηρέτηση των εφήμερων αναγκών της οικονομικής
ολιγαρχίας και της αγοράς εξοστρακίζει από το νέο Λύκειο τη γενική
παιδεία και, επομένως, καταδικάζει τις επόμενες γενιές των μαθητών της
πατρίδας μας στην απόλυτη εξειδίκευση, στην ημιμάθεια και τελικά στην
εύκολη χειραγώγησή τους από την πολιτική και εργοδοτική εξουσία.
Τα τρία κρίσιμα χρόνια του Λυκείου ο έφηβος ωριμάζει ηλικιακά,
σωρεύει γνώσεις, διαμορφώνει δεξιότητες και ενδιαφέροντα. Τότε και μόνο
τότε, το αγαθό της γενικής παιδείας μπορεί να γίνει ο ώριμος καρπός μιας
μακράς μαθητείας, άσκησης και προσωπικής αντίληψης ανεξάρτητα από τη
μελλοντική επαγγελματική επιλογή.
Κατά τον Άγγελο Ελεφάντη, η γενική παιδεία «[...] Είναι το κοινό
ταμείο του πολιτισμού μας από το οποίο ο οιοσδήποτε πρέπει να έχει τη
δυνατότητα να εκταμιεύει τα αγαθά της αποθησαυρισμένης ευαισθησίας και
της συσσωρευμένης γνώσης». Είναι οι γνώσεις και οι μέθοδοι παραγωγής
τους, αλλά και οι ηθικές, κοινωνικές και αισθητικές αξίες, που συνθέτουν
εν τέλει τον καλλιεργημένο άνθρωπό και τον καθιστούν ικανό να «[...]
μπορεί να γίνεται κοινωνός της ανθρώπινης δημιουργίας και της ανθρώπινης
περιπέτειας» (Α. Ελεφάντης, "Αυγή", 13.10.2006).
Αυτή τη γενική παιδεία το Λύκειο οφείλει να σεβαστεί και να
καλλιεργήσει ως την κύρια αποστολή του, γιατί ποτέ ξανά, συντεταγμένα
και μεθοδικά, δεν θα δοθεί η δυνατότητα στον άνθρωπο να κατακτήσει αυτό
το αγαθό.
Άμεσο μέτρο στην κατεύθυνση κατάκτησης της γενικής παιδείας είναι η
κατάργηση των ποικίλων διαχωρισμών στο Λύκειο. «[...] Σκοπός της Μέσης
Εκπαίδευσης δεν είναι να διαμορφώσει φυσικούς, βιολόγους, μαθηματικούς,
γλωσσολόγους, ιστορικούς, μουσικούς, λογοτέχνες κ.λπ. Σκοπός της είναι
οι απόφοιτοι του λυκείου να εγκολπωθούν στοιχεία της αποθησαυρισμένης
γνώσης και ευαισθησίας ώστε οι μαθητές να κατανοούν το σώμα τους, να
επικοινωνούν με τις τέχνες, να γνωρίζουν την ιστορία της χώρας τους και
του κόσμου, να εγκολπωθούν βασικές έννοιες μαθηματικών, φυσικής,
χημείας, να τους ανοίγεται με δυο λόγια ο κόσμος της κοινωνικής, της
φυσικής και της καλλιτεχνικής πραγματικότητας.» (ό.π.)
Η γενική παιδεία, στο βαθμό που το Λύκειο ήταν πάντα εξαρτημένο από
τις εισαγωγικές, τις Πανελλήνιες, τις Πανελλαδικές, τις γενικές -ή όπως
και να βαπτισθούν- εξετάσεις εισόδου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, υπήρξε
ο φτωχός συγγενής της επίσης φτωχής και μίζερης εκπαίδευσης των
τελευταίων δεκαετιών. Οι κατευθύνσεις, οι δέσμες, ο διαχωρισμός
πρακτικού και κλασικού αποτελούν εχθρούς της γενικής παιδείας και
συμβάλλουν εκ των πραγμάτων στην υποτίμηση εκείνου ή του άλλου
μαθήματος, οδηγώντας τους μαθητές σε έναν πρωτόγονο γνωστικό ρατσισμό. Η
ελεύθερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα απελευθέρωνε το
Λύκειο, τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς από τα πολύμορφα
βάρη αυτού του καθεστώτος, αλλά και θα έδινε τον απαιτούμενο
εκπαιδευτικό χώρο για την ανάπτυξη του αγαθού της γενικής παιδείας.
Όμως, άλλες οι βουλές της αγοράς, του ΔΝΤ, του ΣΕΒ και της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας.
Το μέλλον αυτών των αλλαγών είναι σύντομο. Οι ανάλογες απόπειρες του
κ. Γεράσιμου Αρσένη, που μετέτρεπαν το Λύκειο σε ένα απέραντο εξεταστικό
κέντρο και αποτυχημένο φροντιστήριο, όχι μόνο απέτυχαν, αλλά και
απετέλεσαν τον πολιτικό ενταφιασμό ενός φιλόδοξου πολιτικού. «Ιδού η
Ρόδος...». Του Γιώργου Κ. Μπουγελέκα*
* Ο Γιώργος Κ. Μπουγελέκας είναι εκπαιδευτικός. most women cheat wives that cheat married men cheat read here how could my husband cheated on me site i told my husband i cheated walgreens coupon code photo read coupons for prescription medications late term abortions site abortion clinics in san diego
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
|
Edu4u Admin
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011
|
|
|
|
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ: Δέιτε τα θέματα όλων των ετών του Υπ. Παιδείας και της ΟΕΦΕ |
|
Για να δείτε τα θέματα όλων των ετών, που
ετέθησαν στις Πανελλήνιες και για όλους τους τύπους Σχολείων, κάντε κλικ εδώ (Υπουργείο Παιδέιας). Για να δείτε τα θέματα προσομοίωσης των
Πανελληνίων Εξετάσεων όλων των ετών, που διοργανώνει η Ομοσπονδία
Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος (Ο.Ε.Φ.Ε.), κάντε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους.
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2010
|
2010
|
Α' Λυκείου
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Άλγεβρα
|
|
|
Αρχαία
|
|
|
Φυσική
|
|
|
Χημεία
|
|
|
|
B' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Άλγεβρα
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Αρχαία Κατ.
|
|
|
Λατινικά
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά Κατ. (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Χημεία
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά Κατ. (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
|
Γ' Λυκείου
|
Γενικής Παιδείας
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Επιλογής Γενικής
Παιδείας
|
Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Φυσική
|
|
|
Βιολογία
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Νεοελληνική Λογοτεχνία
|
|
|
Αρχαία
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Λατινικά
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Βιολογία
|
|
|
Χημεία
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Α.Ε.Π.Π.
|
|
|
Ηλεκτρολογία
|
|
|
Α.Ο.Δ.Ε.
|
|
|
Χημεία - Βιοχημεία
|
|
|
Επιλογή
|
Α.Ο.Θ.
|
|
|
|
ΕΠΑ.Λ. Α' Ομάδας
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Μαθηματικά Ι
|
|
|
ΕΠΑ.Λ. Β' Ομάδας
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Φυσική I
|
|
|
Βιολογία I
|
|
|
Βιολογία II
|
|
|
Α.Ο.Θ.
|
|
|
Μαθηματικά II
|
|
|
Φυσική II
|
|
|
ΕΠΑ.Λ. 1ο Μάθημα
Ειδικότητας
|
Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
|
|
|
Δομημένος Προγραμματισμός
|
|
|
Α.Ο.Θ. ΙΙ
|
|
|
Στοιχεία Ανατομίας – Φυσιολογίας ΙΙ
|
|
|
ΕΠΑ.Λ. 2ο Μάθημα
Ειδικότητας
|
Συστήματα Ψηφιακών Ηλεκτρονικών
|
|
|
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ
|
|
|
Α.Ο.Δ.Ε.
|
|
|
Αγωγή Προσχολικής Ηλικίας
|
|
|
Στοιχεία Αιματολογίας - Αιμοδοσίας
|
|
|
Στοιχεία Παθολογίας
|
|
|
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2009
|
2009
|
Α' Λυκείου
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Άλγεβρα
|
|
|
Αρχαία
|
|
|
Φυσική
|
|
|
Χημεία
|
|
|
|
B' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Άλγεβρα
|
|
|
Θεωρητική Κατεύθυνση
|
Αρχαία Κατ.
|
|
|
Λατινικά
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Χημεία
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
|
Γ' Λυκείου
|
Γενικής Παιδείας
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Επιλογής Γενικής
Παιδείας
|
Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Φυσική
|
|
|
Βιολογία
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Νεοελληνική Λογοτεχνία
|
|
|
Αρχαία
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Λατινικά
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Βιολογία
|
|
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Χημεία
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Α.Ε.Π.Π.
|
|
|
Ηλεκτρολογία
|
|
|
Α.Ο.Δ.Ε.
|
|
|
Χημεία - Βιοχημεία
|
|
|
Επιλογή
|
Α.Ο.Θ.
|
|
|
|
ΕΠΑ.Λ. Α' Ομάδας
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Μαθηματικά Ι
|
|
|
ΕΠΑ.Λ. Β' Ομάδας
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Φυσική I
|
|
|
Βιολογία I
|
|
|
Βιολογία II
|
|
|
Α.Ο.Θ.
|
|
|
Μαθηματικά II
|
|
|
Φυσική II
|
|
|
ΕΠΑ.Λ. 1ο Μάθημα Ειδικότητας
|
Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
|
|
|
Δομημένος Προγραμματισμός
|
|
|
Α.Ο.Θ. ΙΙ
|
|
|
Στοιχεία Ανατομίας – Φυσιολογίας ΙΙ
|
|
|
ΕΠΑ.Λ. 2ο Μάθημα
Ειδικότητας
|
Συστήματα Ψηφιακών Ηλεκτρονικών
|
|
|
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ
|
|
|
Α.Ο.Δ.Ε.
|
|
|
Αγωγή Προσχολικής Ηλικίας
|
|
|
Στοιχεία Αιματολογίας - Αιμοδοσίας
|
|
|
Στοιχεία Παθολογίας
|
|
|
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2008
|
2008
|
Α' Λυκείου
|
Γλώσσα
|
|
|
Άλγεβρα
|
|
|
Αρχαία
|
|
|
Φυσική
|
|
|
Χημεία
|
|
|
|
B' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Γλώσσα
|
|
|
Άλγεβρα
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Αρχαία Κατ.
|
|
|
Λατινικά Κατ.
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Χημεία
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
|
Γ' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής
|
|
|
Έκθεση
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Φυσική
|
|
|
Βιολογία
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Λατινικά
|
|
|
Ν. Λογοτεχνία
|
|
|
Αρχαία Κατ.
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Χημεία
|
|
|
Βιολογία Κατ.
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Α.Ο.Δ.Ε.
|
|
|
Χημεία - Βιοχημεία
|
|
|
Ανάπτυξη Εφαρμογών
|
|
|
Ηλεκτρολογία
|
|
|
Επιλογή
|
Α.Ο.Θ.
|
|
|
|
TEE - 2ος Κύκλος
|
Μαθηματικά
|
|
|
Νέα Ελληνικά
|
|
|
A.Ο.Θ
|
|
|
Νοσολογία
|
|
|
Δίκτυα
|
|
|
Λήψη Ραδιοφωνικού Σήματος
|
|
|
Ειδικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις
|
|
|
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2007
|
2007
|
Α' Λυκείου
|
Έκθεση
|
|
|
Αλγεβρα
|
|
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
Φυσική
|
|
|
Χημεία
|
|
|
|
B' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Αλγεβρα
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
Λατινικά
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Χημεία Κατ.
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
|
Γ' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής
|
|
|
Έκθεση
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Φυσική
|
|
|
Βιολογία
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Ιστορία Κατ.
|
|
|
Αρχαία
|
|
|
Λατινικά
|
|
|
Λογοτεχνία
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Βιολογία Κατ.
|
|
|
Χημεία Κατ.
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Ανάπτυξη Εφαρμογών
|
|
|
Ηλεκτρολογία
|
|
|
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
|
|
|
Χημεία - Βιοχημεία
|
|
|
Επιλογή
|
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
|
|
|
|
TEE - 2ος Κύκλος
|
Μαθηματικά
|
|
|
Νέα Ελληνικά
|
|
|
Α.Ο.Θ.
|
|
|
Νοσολογία
|
|
|
Δίκτυα
|
|
|
Λήψη Ραδιοφωνικού Σήματος.
|
|
|
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2006
|
2006
|
A' Λυκείου
|
Νέα Ελληνικά
|
|
|
Μαθηματικά (Άλγεβρα)
|
|
|
Φυσική
|
|
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
|
B' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Αλγεβρα
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Λατινικά
|
|
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
|
Γ' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής
|
|
|
Φυσική
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Βιολογία
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Λατινικά
|
|
|
Νεοελ. Λογοτεχνία
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Χημεία
|
|
|
Βιολογία
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Ανάπτυξη Εφαρμογών
|
|
|
Χημεία - Βιοχημεία
|
|
|
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης
|
|
|
Ηλεκτρολογία
|
|
|
Επιλογή
|
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
|
|
|
|
TEE - 2ος Κύκλος
|
Νέα Ελληνικά
|
|
|
Μαθηματικά
|
|
|
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2005
|
2005
|
Β' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Άλγεβρα
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Λατινικά
|
|
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Χημεία
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
|
Γ' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Μαθηματικά
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Λατινικά
|
|
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Χημεία
|
|
|
Βιολογία
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Φυσική (Θετική & Τεχν. Κατ.)
|
|
|
Επιλογή
|
Αρχές Οικ. Θεωρίας
|
|
|
|
TEE - 2ος Κύκλος
|
Νέα Ελληνικά
|
|
|
Μαθηματικά
|
|
|
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2004
|
2004
|
Β' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
Άλγεβρα
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Λατινικά
|
|
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Φυσική
|
|
|
Μαθηματικά
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Φυσική
|
|
|
Μαθηματικά
|
|
|
|
Γ' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Μαθηματικά
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Λατινικά
|
|
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Φυσική
|
|
|
Μαθηματικά
|
|
|
Βιολογία
|
|
|
Χημεία
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Φυσική
|
|
|
Μαθηματικά
|
|
|
Επιλογή
|
Αρχές Οικ. Θεωρίας
|
|
|
|
TEE - 2ος Κύκλος
|
Νέα Ελληνικά
|
|
|
Μαθηματικά
|
|
|
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2003
|
2003
|
Β' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Νεοελληνική Γλώσσα
|
|
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
Άλγεβρα
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
Λατινικά
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά
|
|
|
Φυσική
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Μαθηματικά
|
|
|
Φυσική
|
|
|
|
Γ' Λυκείου
|
Γενική Παιδεία
|
Μαθηματικά
|
|
|
Θεωρητική
Κατεύθυνση
|
Λατινικά
|
|
|
Ιστορία
|
|
|
Αρχαία Ελληνικά
|
|
|
Θετική Κατεύθυνση
|
Φυσική
|
|
|
Μαθηματικά
|
|
|
Βιολογία
|
|
|
Χημεία
|
|
|
Τεχνολογική
Κατεύθυνση
|
Φυσική
|
|
|
Μαθηματικά
|
|
|
Επιλογή
|
Αρχές Οικ. Θεωρίας
|
|
|
|
TEE - 2ος Κύκλος
|
Νέα Ελληνικά
|
|
|
Μαθηματικά
|
|
|
redirect read why do married men cheat on their wives go redirect pregnancy termination options why do men cheat on their girlfriends click did my girlfriend cheated on me
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Τρίτη, 15 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΣΤ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟ
|
Υποβλήθηκε πριν από 3685 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Τρίτη, 15 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
KAI AYTO TEST EINAI.
online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband why some women cheat click why married men cheat
|
Υποβλήθηκε πριν από 3685 ημέρες |
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Βασίλης Γαλάνης
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011
|
|
|
|
Διήμερη Εκπαίδευση με θέμα Δουλεύοντας με τον Ναρκισσισμό |
|
Θεωρητικές και Κλινικές προεκτάσεις
Η Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Mediterranean College, που στο παρελθόν έχει φιλοξενήσει αντίστοιχου επιπέδου σεμινάρια σε συνεργασία με το Beck Institute (USA), διοργανώνει διήμερη εκπαίδευση πάνω στον ναρκισσισμό με θέμα: «Δουλεύοντας με τον Ναρκισσισμό: Θεωρητικές και Κλινικές προεκτάσεις», με εκπαιδευτή τον Δρ. Αναστάσιο Γαϊτανίδη (Roehampton Univeristy, University of London, Open University).
Η εκπαίδευση θα διεξαχθεί το διήμερο 9-10 Απριλίου 2011 στο Ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ (Πανεπιστημίου 52, Αθήνα). Στη διάρκεια της πρώτης μέρας, ο Δρ. Γαϊτανίδης θα εξετάσει: τις εφαρμογές του ναρκισσισμού στο προσωπικό (μίκρο-) επίπεδο και στο κοινωνικό (μάκρο-) επίπεδο, καθώς τις προεκτάσεις του ναρκισσισμού και τις διαταραχές του, ενώ τη δεύτερη μέρα θα ακολουθήσει η βιωματική εκπαίδευση (4 ομάδες των 25 ατόμων).
Ο Δρ. Γαϊτανίδης, είναι Senior Lecturer στο Roehampton University, Visiting Lecturer στο Goldsmisths College (University of London), Associate Lecturer στο Open University (UK), ενώ εργάζεται ως Ψυχοδυναμικός Σύμβουλος / Ψυχοθεραπευτής. Είναι μέλος της Βρετανικής Ένωσης για τη Συμβουλευτική και την Ψυχοθεραπεία (BACP), του Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων (BPS) και του SITE για τη Σύγχρονη Ψυχανάλυση.
Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθούν σημειώσεις και βεβαιώσεις συμμετοχής.
Για περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχές, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Admissions Office του Mediterranean College, Πατησίων 107 & Πελλήνης 8, Αθήνα, τηλ.: 210 8899600, e-mail: info@medcollege.edu.gr .
Συντάκτης – Πληροφορίες: Βασίλης Γαλάνης, Marketing & Development Officer,
τηλ.: 210 88 99 600, e-mail: vgalanis@medcollege.edu.gr
why do men cheat on their girlfriends faithwalker.org did my girlfriend cheated on me
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011
Σχόλια (0)
|
Παρατήρηση: Εάν κάνετε "Εγγραφή" και κατόπιν "Εϊσοδο", θα έχετε στη διάθεσή σας και αρκετά εργαλεία μορφοποίησης κειμένου, ώστε η ανάρτησή σας να είναι πιο ευανάγνωστη. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!
women who cheat on their husband click unfaithful husband go read pregnancy termination options
|
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011
Σχόλια (1)
|
Poly kalo! Poso kostizei??
irtha kai stin ekdilwsi pou eixate kanei me to beck, prin 2 xronia peripou. itan poly dynato kai m arese! p mporw na mathw times??online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online
|
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011
Σχόλια (0)
|
Και εγώ είχα έρθει στο σεμινάριο με εκείνη την ξανθιά από το Beck!! ήταν πολύ καλή και αν θυμάμει, ήταν πάλι σοτ Τιτάνια! Θα έχουν μείνει θέσεις ελεύθερες... θα πάρω και θα σας πω αν έχουν μείνει θεσειςordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online click here click percent of women that cheat
|
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες |
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Bασίλειος Γαλάνης
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011
|
|
|
|
"Φωνολογικές Διαταραχές vs Αρθρωτικές Διαταραχές: Θεραπευτικές προσεγγίσεις" |
|
Με ιδιαίτερη επιτυχία και τη συμμετοχή δεκάδων φοιτητών του Mediterranean College, επαγγελματιών από το χώρο των κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών καθώς και φοιτητών άλλων Πανεπιστημίων, πραγματοποιήθηκε η διάλεξη με θέμα «Φωνολογικές Διαταρχές vs Αρθρωτικές Διαταραχές: Θεραπευτικές προσεγγίσεις».
Μία ακόμη διοργάνωση της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Mediterranean College, με εισηγήτρια την κα. Λένα Παγώνα (Λογοπαιδικός, MSc). Αξίζει να σημειωθεί ότι η κα. Λένα Παγώνα εργάζεται στο Πρότυπο Κέντρο Παθολογίας Λόγου και Φωνής «Λέγειν» και στην Εταιρία Ψυχολογικής Υποστήριξης και Θεραπείας, συνεργάζεται ως Επιστημονικός Συνεργάτης με Λογοθεραπευτικά Κέντρα, ενώ διδάσκει στα Προγράμματα HND Μαθησιακές Δυσκολίες και Professional Diploma Λογοθεραπείας του Mediterranean College.
Η κα Λ. Παγώνα, ανέλυσε κατά τη διάρκεια της εισήγησής της τα δύο είδη διαταραχών, ανέπτυξε στη συνέχεια τις διαφορές τους και αναφέρθηκε εκτενώς στις θεραπευτικές προσεγγίσεις και τις εφαρμογές τους. Στο πλαίσιο της διάλεξης, παρουσιάστηκαν παραδείγματα, μελέτη κλινικών περιπτώσεων καθώς και διαγνωστικά εργαλεία.
Συντονιστής της εκδήλωσης ήταν ο κ. Στέλιος Κουτελιέρης, επικεφαλής των προγραμμάτων Higher National Diploma (HND) της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Mediterranean College.
Info: Mediterranean College, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Πατησίων 107 & Πελλήνης 8, Αθήνα,τηλ.: 210 8899600, www.medcollege.edu.gr
ordering abortion pills to be shipped to house link abortion pill online purchase ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion click here open how to know if wife has cheated how to cheat with a married woman read here redirect walgreens coupon code photo read coupons for prescription medications
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
|
|
|
|
|
|
|
Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)
|
|
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)
|
|
|
|
ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)
|
|
|
|
|
|
|
Εκπαιδευτικά... και Άλλα
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|